لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس می تواند برنده باشد مانند سال 2003

یوونتوس می تواند برنده باشد مانند سال 2003

جیانلوکا بازیکن سابق یوونتوس که پس از اتفاقات سال 2066 از یووه جدا شد و به بارسا و میلان رفت از بازی خاطره انگیزه یوونتوس و رئال مادرید در سال 2003 و همچنین بازی امشـب می گوید .

" فکر نمی کنم اشتباه کنم اگر بگویم این بازی یکی از زیباترین بازی های تاریخ یوونتوس است. ما روی کاغذ و از نظر فردی کمی ضعیف تر از رئال بودیم ؛ بازی را با تلاش، قلب و بدون ترسیدن بردیم "

" من در جایی که بازی می کردم در مقابلم یک روبرتو کارلوس قوی را داشتم و فکر می کنم که در این مسابقه یکی از بهترین بازی هایم برای یوونتوس به نمایش گذاشتم "

نحوه پیروزی برابر رئال در بازی امشب ؟

" با ویژگی ای که یوونتوس در DNA خود دارد ؛ اراده، بی رحمی، قلب و گذاشتن حداکثر توان . بازیِ دو هفته ی پیش در برنابئو ، با وجود شکست یووه، ثابت کرد که تیم آنچلوتی ضربه پذیر است. مخصوصا به دلیل اینکه رئال در طول 90 دقیقه 2 یا 3 موقعیت گل به حرف خود می دهد و یوونتوس باید به خوبی از این فرصت ها استفاده کند . یوونتوس با کمک هواداران خود می تواند بازی را ببرد و راه خود را در لیگ قهرمانان ادامه دهد "

بین بازیِ سال 2003 و امشب کدام را انتخاب می کردی تا در آن بازی کنی ؟

" بدون شک بازیِ سال 2003. شوخی بردار نیست ، بازیِ ما در سال 2003 نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود . یک بازیِ بی همتا ؛ از گرفتن پنالتی فیگو توسط بوفون تا گلِ ندود . واقعآ یک نود دقیقه ی باورنکردنی بود "

بازیکن تعیین کننده در بازیِ امشب ؟

"پیرلو . که بیش از یک دوست یک قهرمان است. آندره آ در چنین بازی هایی قوی تر می شود و می واند به روش های مختلفی نقش تعیین کننده ای داشته باشد؛ با یک پاس در عمق، یکی از پاسهای مخصوص خود و یا یک ضربه ی ایستگاهی. امیدوارم که بوفون هم تفاوت را رقم بزند، او هنوز شماره ی یک دروازبان ها است "
پیش بینی نتیجه ی بازیِ امشب؟

" 1-3!مثلِ بازی 2003 "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: